måndag 27 februari 2012

Såhär kan man lämna kommentarer i vår blogg

Efter "dagens" bilder finns en  plats där du kan klicka på "kommentar". Skriv i "Lämna din kommentar".
Välj en identitet: t ex "Anonym".
Klicka på:"publicera din kommentar".
Ibland ber bloggen att du ska tyda några ord som den visar för att godta ditt inlägg.
Detta för att hindra robotar att lägga in reklam.
Kolla bara vad systemet svarar så går det bra att lägga in kommentarer.
Ser fram emot era inpass.
Hälsar Missan & Bosse

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för instruktionen, tror att det är så jag gjort hittills. Ni kanske har ändrat ngt på vägen.
Roligt att skypa med er igår, Erik var mycket ledsen att att han missade det.
Nu prövar jag - igen!!!
Det var nog fel på min webbläsare, jag använde Explorer ända tills min kloke make sa åt mig att pröva Firefox. Vet inte vad jag skulle göra utan honom. *Win*